Наша тривала нецивільність і перспектива семінарів Аспену

Наша тривала нецивільність і перспектива семінарів Аспену

Тодд Брейфогл, Ph.D.

Коли Уолтер Папке, Роберт Мейнард Хатчінс та Мортімер Адлер сформулювали Аспенівську ідею, вони визнали, що наша спроможність виносити людяні судження залежить від практики цивільного дискурсу в організаціях та політичних інституціях. Вони погодилися з Аристотелем, що жити у політичній спільноті, як громадяни, насамперед означає усвідомлювати себе цивільними істотами. Під цивільністю (це слово походить від латинського civis, «громадянин», яке, своєю чергою, йде від латинського civitas, що відповідає грецькому polis) ми розуміємо спроможність жити разом на засадах не насильства чи примусу, а обговорення та переконання. Коли політика припиняє бути цивільною, вона взагалі припиняє бути політикою у власному сенсі.

детальнiше »


+380 44 220 04 30